Småkort och småtags

Hittade dessa i datorn som jag inte visat. I somras hade jag turen att få vara med på en Hantverksdag som anordnades i ett av kustsamhällena i närheten. Förutom mina kort hade jag även gjort några småkort och mindre tags mm som jag hade till försäljning.




                                                           Först ut några småkort:







Hjärttags







Gjorde även några julhjärtan: 





Mera tags:






Och så några ljuspåsar: 





Hade otroligt roligt på "Hantverksdagen" men det var nog sommarens varmaste dag och jag hade mitt bord i en sjöbod så det blev gaaaanska hett!!!!! :-) 





4 kommentarer:

  1. Jättefina kort och tags du gjort. Dessa blev säkert snabbt sålda.
    Ha en fortsatt trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj så mycket fint du har gjort, många söta & snygga alster.
    Hoppas att du fick sålt mycket den varma dagen.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Fint alltihop <3 min personliga favvo var julhjärtana <3 <3 kram

    SvaraRadera
  4. Hej igen :)
    Storken är en die, köpte den färdig utstansad på en av sidorna på FB.
    Kram!

    SvaraRadera