Sommar marknad

Även i år hade jag förmånen att få vara med på en "hantverksmarknad" i ett av kustsamhällena i närheten. Jättekul, mysigt och inte så lite pirrigt.



                       Så här såg mitt lilla bord ut i den fina sjöboden som jag fick låna                                                 (glömde fota själva sjöboden)







Hade med mig lite av varje. I år var jag inte beredd på att få vara med och blev tillfrågad lite sent så därför hade jag inte förberett så mycket. Då är det ju tur att man har lite i lager ;-)





Hade även med mig lite egengjorda smycken





"Du måste ha en skylt" sa arrangören kvällen innan!!  Det fick bli ett snabbverk. Hade egentligen tänkt ta Pion Designs fina papper med sjötema men det hade jag tydligen redan använt så då fick det bli en annan favorit! :-) 






                                                         Massor av blommor :-)






3 kommentarer:

  1. Så masse fint du hadde med deg!
    Håper du ble fornøyd med salget :))

    SvaraRadera
  2. Va roligt att få sälja lite, hoppas du fick något sålt :) Ser fint ut dina alser på bordet =) kram

    SvaraRadera
  3. Många fina alster av blandad kompott,
    roligt att du står på marknad :)
    Skylten är riktigt snygg, härligt blomhörn.
    Ha det gott!
    Kram Lisa

    SvaraRadera